lauantai 13. lokakuuta 2012

Vaellusretki

Joop, elikäs eilen rankan googlettamisen tuloksena huomasin, että tässä on Primark aika lähellä..
Tänään lähdin siis vaeltamaan kohti suurta Primarkia. Matkaan meni varmaan puoltoista tuntia, koska oon niin hyvä suunnistaa........... Monesti meinasin matkan aikana luovuttaakin, mutta koska olen vahva (vaatteiden orja) jatkoin eteenpäin.
Lopulta sitten pääsin perille, ja huomasin että ei siellä ollutkaan yksin Primark - vaan semmonen asuinalueen kokonen ostoskeskus Zenia Garden tai joku sellanen. Täs vaiheessa mä juoksin siis ilosena sinne sisälle, ja yritin paikantaa Primarkia mutta kun se oli niin iso se paikka, niin meni tässäkin varmaan vartti.
Ilosena siellä keräilin sitten syliini vaatteita, ja lopulta pääsin kassalle. Tarjosin siinä sitte korttiani tälle kassamiehelle, ja se pyys multa henkkareita..... ei tietenkää ollu mukana, joten äkkiäkös mä juoksin sitte nostamaan rahaa, ja taas takasin Primarkin kassalle. Caja numbre quatro ja minä siinä naureskeltiin samalla kun mä maksoin mun ostokset ja pääsin ulos sitte vihdoinki ulos sieltä.
Primarkin melkeinpä vieressä oli sitte kauppa mistä kuulu järkyttävää musiikkia, ja vieläpä järkyttävän kovalla; tottakai mä menin sinne sisälle. Siellä sitte kans ilosena löysin muutaman vaatekappaleen ja kengät (♥), joista ulos lähdettyä löytyikin vielä yks hälytin.... jes.
Tässä vaiheessa olin jo hyvinkin janoinen ja löysin sitte Souvenier kauppapaikan, josta ostin muutaman kortin (mitkä pistän tulemaan sinne Suomeen päin, kunhan postimerkkejä löydän jostain) ja juotavaa mm.
Luulin myös ostavani jääkahvia, mutta sainkin kuuman cappuchinon, ehkä pitäis viel opetella tätä espanjaa lisää.
Lopultaki pääsin ulos koko ostoskeskuksesta, koska en vaan jaksanu enää ettiä mittäääääään. Ulkona huomasin takseja, ja hyppäsin sitte sellaseen joka toi mut vihdoin ja viimein kotiin, eihän mulla koko reissulla mennykään kun sellanen 6 tuntia, hupsis...

Päivän ostosaalis näyttää siis tältä:

Kaikki yhdessä jeee


Viininpunanen ja Sugarskull topit (sorry leenz ja inka, oli ainoo)


Sukkiiiiii, kahet sukkikset ja kenkut


Kahet villalegginssit ja farkut


Yksinäiset shortsit


Ruutupaita ja maailman mukavin huppari :)

Ostin mä sit myös laivaston sinisen kynsilakanki, mut se muutti tonne repun pohjalle nii en saanu kuvaa :)

Ai mikä on lempparipaita häh. Ja miks näyttää silt ku mul ei ois housui?
On mul ne uudet shortsit :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti