sunnuntai 7. lokakuuta 2012

Kävele 1,5 km kauppaan 35 asteen lämmössä sen toivossa, että sieltä sais ostettua ruokaa; huomaa ettei se ole auki sunnuntaisin.

Noh, kävin vähä seikkailemas ympäriinsä ja löysin tieni ainaki koululle ja ruokakauppaa. Löysin kyl muutaman hylätyn ostarinki mut ne ei varmaa ihan hirveesti mua hyödytä.

Kuviaki otin kotimatkalla:

Palmujapalmujapalmujapalmuja ja vielä kerran palmuja!

On mulla havupuitaki tääl, noitten lähettyvillä vaan asusteli jotain ihme ötöjä
jotka piti kauheen kovaa ääntä nii en uskaltanu mennä lähellekää :D

Ja sit mulla on tietysti toi terassi jee.

6 kommenttia:

  1. Menitkö ramosille tai enriquelle syömää ? :DDDD

    VastaaPoista
  2. Mä voin majoittautua ens kesänä tohon terassille :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, tos on itseasias vasemmal puolel pöytä ja ainaki 4 tuolii. Voit niist rakentaa jotai.

      Poista
  3. mä muutan palmun latvaan (:

    VastaaPoista